Inovacijų ir technologijų srityje veikianti įmonė Hexomeda kartu su VšĮ Gameris įgyvendina ambicingą projektą – „Pramogų loftas“. Tai naujas pramogų oazės lopšys Marijampolės miesto centre, skirtas asmeninėms šventėms bei kitoms pramogoms. „Pramogų loftas“ žada būti unikali ir žaisminga vieta tiek vaikų, tiek suaugusiųjų gimtadienių šventėms bei kitoms progoms: darželinukų, mokyklinukų šventėms, klasiokų ir draugų susitikimams, […]
Įgyvendinus novatorišką projektą „Infoterminalas Marijampolės Poezijos parke“, Hexomeda įmonė pristato 2023 m. gruodžio mėnesio naudojimosi infoterminalu statistiką, parodančią šios technologinės naujovės populiarumą. Per paskutinį 2023 metų mėnesį infoterminalą aplankė 1526 lankytojai. Šis skaičius atvaizduoja lankytojų seansus, kai paliečiamas ir pažadinamas ekranas iki to momento, kuomet ekranas užmiega. Infoterminalu per dieną vidutiniškai naudojosi apie 49 lankytojai. […]
Įmonė Hexomeda bendradarbiaudama su Kauno rajono savivaldybės viešąja biblioteka, sėkmingai įgyvendino techninės ir programinės įrangos panaudojimo bibliotekos veikloje mokymus. Šių mokymų tikslas – padėti bibliotekos personalui įsisavinti technologijų naudojimo žinias, bei patirti visa tai praktiškai. Įranga buvo įsigyta siekiant praturtinti neformalųjį švietimą ir lankytojų poreikius. 2023 m. gruodžio 20 d. Hexomeda Kauno rajono savivaldybės viešajai […]
Artėjant šventiniam laikotarpiui, linkime jums ir jūsų šeimoms ramybės, harmonijos ir šilumos. Tegul Kalėdos neša ne tik dovanas po eglute, bet ir tarpusavio supratimą, bendrystės jausmą ir meilę visų mūsų širdyse. Naujieji Metai tebūna kupini naujų galimybių, kūrybiškumo, sėkmės ir, svarbiausia, sveikatos. Linkime jums nuostabių švenčių ir išskirtinės Naujųjų metų pradžios! Su šilčiausiais linkėjimais, Hexomeda […]
Pamokų metų naudojant CoSpaces Edu ir Google Cardboard atsiveria gausybė galimybių pritaikyti inovatyvius mokymosi metodus, leidžiančius mokiniams įsitraukti į pamokas, tyrinėti ir mokytis. CoSpaces Edu yra įrankis, skirtas kurti trimačius virtualius pasaulius, o Google Cardboard suteikia galimybę pasinerti į sukurtas erdves per prieinamą virtualios realybės įrenginį. Ši programinės įrangos ir virtualios realybės įrankio kombinacija mokyklose […]
Vidaus infoterminalai gali pagerinti bibliotekos teikiamas paslaugas, suteikti lankytojams galimybę susipažinti su naujienomis, renginiais, reklaminiu turiniu, populiariausiomis ar naujausiomis knygomis, įsiamžinti asmenukėse, žaisti edukacinius ar pramoginius žaidimus bei kitais funkcionalumais sudominti, informuoti, edukuoti ir įtraukti lankytoją. Tai investicija į bibliotekos ateitį ir jos vaidmenį žinių skleidime. Viena iš vidaus infoterminalo funkcijų yra informuoti apie bibliotekos […]
Žaidimo tikslas – patikrinti žaidėjų žinias ir plačiau juos supažindinti su užsakovo pasirinkta tema, naudojant viktorinos žaidimo principą. HEXOMEDOS komanda kiekvieną žaidimą personalizuoja pagal užsakovo poreikius. Viktorinoje galima pateikti garsinius, vaizdinius, tekstinius ar kombinuotus klausimus, priklausimai nuo projekto specifikos. Prie kiekvieno klausimo pateikiami 4 pasirinkimo variantai (vienas iš jų teisingas). Po kiekvieno atsakymo pateikiama edukuojanti […]
Google Cardboard yra Google sukurtas paprastas ir lengvai naudojamas virtualios realybės (VR) prietaisas. Šis VR įrenginys pristatytas 2014 m. Google I/O konferencijoje. Pagrindiė Google Cardboard funkcija yra ta, jog naudojant tik šį prietaisą ir mobilųjį telefoną galima nusikelti į virtualią realybę. Prietaisas susideda iš specialaus kartono rėmo su dviem lęšiais, kurie padalina išmaniojo telefono ekraną […]
The basic premise of search engine reputation management is to use the following three strategies to accomplish the goal of creating a completely positive first page of search engine results for a specific term…