Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Pramogoms Ugdymui

Žaidimo tikslas – patikrinti žaidėjų žinias ir plačiau juos supažindinti su užsakovo pasirinkta tema, naudojant viktorinos žaidimo principą.

HEXOMEDOS komanda kiekvieną žaidimą personalizuoja pagal užsakovo poreikius.

Viktorinoje galima pateikti garsinius, vaizdinius, tekstinius ar kombinuotus klausimus, priklausimai nuo projekto specifikos. Prie kiekvieno klausimo pateikiami 4 pasirinkimo variantai (vienas iš jų teisingas). Po kiekvieno atsakymo pateikiama edukuojanti informacija, papildanti teisingą atsakymą. Siekiant prikaustyti naudotojo dėmesį ir pagerinti informacijos įsimenamumą, edukuojanti informacija gali būti įgarsinta bei papildyta nuotraukomis arba iliustracijomis.

Žaidimo pabaigoje rodomas rezultatas ir laukelis, kuriame reikės įvesti žaidėjo vardą, jog rezultatas galėtų atsirasti geriausių visų laikų žaidėjų reitinge. Taip pat šiame lange žaidėjas, kuris į visus klausimus atsakė teisingai, galės įrašyti savo el. paštą ir atsisiųsti vardinį viktorinos žinovo sertifikatą.

Pabaigus žaidimą, žaidėjui suteikiama galimybė žaisti iš naujo su atsitiktine tvarka atvaizduotais klausimais.

Žaidime skelbiamas geriausių visų laikų žaidėjų reitingas, pagal tai, kas pateikė daugiausiai teisingų atsakymų per trumpiausią laiką. Žaidėjui atvaizduojamų klausimų kiekis visada yra toks pats, tai užtikrina sąžiningą žaidėjų reitingą, tačiau viktorinos klausimų kiekis nėra apribotas ir galės būti keičiamas arba papildomas per informacinę turinio valdymo sistemą. Klausimų pridėjus daugiau, nei numatyta, žaidėjui atsitiktine tvarka pateikiamas patvirtintas fiksuotas  klausimų skaičius iš visų esančių sistemoje.

Užsakovai galės stebėti viktorinos naudojimo statistiką, kurioje atsispindės viktorinos žaidėjų aktyvumas (dienos, savaitės, mėnesio ir metų laikotarpyje).

Užsakovas, sau patogiu metu, galės papildyti sisteminį turinį per informacinę turinio valdymo sistemą, sukurtą pardavėjo, pavyzdžiui, viktorinos klausimus, atsakymus, edukacinį turinį, audio ir vaizdinę medžiagą.

Kiekvienam viktorinos žaidimui sukuriamas unikalus dizainas, atspindintis užsakovo pageidaujamą stilistiką.